divendres, 22 d’abril del 2016

LLETRES DE FUSTA

Són un bàsic de la nostra escola. 


molt petitetes i ben posades


Totes barrejades

amb taps reciclats
plastificades



(així queden exposades al racó)

Després que la Carme fes una formació Montessori, i ens expliques les nocions bàsiques d'aquesta pedagogia; Totes quatre hem anat adaptant els nostres materials. Entre moltes coses, les lletres de fusta i les safates de sorra són un dels elements que més ens hauran quedat.







Espais de treball de llengua Mitjana i Gran Secció

Amb tarjetes de vocabulari






Només amb mots




























Afegeix la llegenda



No sempre és evident escriure paraules quan no veiem totes les lletres....













Provem d'escriure frases

Després d'acabar el dibuix de Sant Jordi dos companys s'han ajudat a escriure:

"EL DRAC VOL MENJAR-LA A LA FILLA"











Mentre uns confegeixen paraules amb lletres de fusta, altres practiquen la lletra lligada en una pissarreta...


Ah!! i síii  les lletres que vam trobar a "TresQuatreiCinc" són fabuloses, i les utilitzem mooolt sovint! Moltíssimes gràcies Marta per aquest material fantàstic...


En sóc una gran fan!!!! Entre les fotocòpies que vaig anar retallant em va quedar la portada, amb la que em vaig fer una petita carpeta,(No se si es veu massa bé) per desar-les.

4 comentaris:

TresQuatreiCinc ha dit...

Hola Marta,
He obert el teu post interessada en les lletres de fusta i quina sorpresa em trobo! ;-) Gràcies per citar-me.
El cas és que no puc mirar el teu blog, cosa que penges, cosa que vull, hehehe. Ara resulta que necessito una caixa de lletres com les teves!
Una abraçada!
Marta / TresQuatreiCinc

Tona ha dit...

Que bé!!!! A mi m'ha passat amb el teu blog tantes i tantes vegades!!! No saps com me'n alegro!!! Realment són un gran material!
Moltíssimes gràcies per escriure'm!
I gracies pel pinterest!!;) quina sorpresa!!!
Abraçacda!

TresQuatreiCinc ha dit...

Les he trobat!!! Ja les fem servir amb els petits, en blanc i en color. Estan encantats! Merci! :-)
Marta / TresQuatreiCinc

Tona ha dit...

Fantàstic Marta! ja veuràs que amb el temps no podràs treballar sense!!!! jo no sabria com fer-hi si no les tingués!!!