dimecres, 7 de febrer del 2018

Carnaval dels Animals


El Carnaval dels Animals de Camille Saint-Saëns és una obra fantàstica per treballar a l'aula amb infants de tots les edats. És complicat però trobar material i recursos a la web... així que m'he dedicat a crear unes targetes que agrupen la informació que m'ha anat interessant.

Bits animals




Bits instruments

 Part 1: imatges dels animals
 Part 2: explicació estil conte...  cal posar-hi una veu de narrativa....
 Part 3: imatges dels instruments en cada fragment
 Part 4: descripció del que sentim.
 Part 5: propostes d'activitats.
 Part 6: imatges instruments

Cal dir que jo només he ajuntat les informacions que he anat trapant a dreta i esquerre, sobretot en el pdf del Liceu,  el pdf d'Atot...

6 comentaris:

Isabel ha dit...

M'encanta aquesta proposta!! ara bé, la part 5 sobre activitats dona algun tipus d'errada i no es pot veure. Gràcies per compartir les teues idees!

Tona ha dit...

Gràcies a tu Isabel, crec que vaig penjar algun document mal enregistrat... amb faltes d'ortografia.... provaré d'anar-ho acabant, i deixar-ho tot ben fet.
moltes gràcies

Evelyn ha dit...

Bona nit, m’encanta el material pero la part 3 no la puc obrir

Unknown ha dit...

Aquests curs m'ha tocat fer música a Cicle Inicial i això m'ajudarà molt. Moltes gràcies per compartir.

Per cert, a mi tampoc se m'obre la part 3.

Anònim ha dit...

Felicitats pel material. Gràcies per compartir!!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies.
Júlia